29 - 30 juni 2023
De Grote Catacomben

Universiteitsbreed Honours gala! 💃🏻

Hallo studenten van het HHP,

Nu het jaar ten einde loopt zullen velen van jullie afscheid nemen van de HHP en de mensen die ze daar hebben leren kennen. Voor vele tweedejaars Honoursstudenten betekent dit een definitief afscheid van de HHP en de mensen die je ervan kent. En voor eerstejaars Honoursstudenten betekent dit afscheid nemen van Honoursvakken en nog even moeten wachten voordat je iedereen weer ziet.

Maar er is een kans voor jou om Honours af te sluiten met een BANG!!!

Aanstaande donderdag de 29ste wordt er een Gala georganiseerd voor Honoursstudenten van alle verschillende Honoursopleidingen aan de UU. Het Gala zal plaatsvinden in de Grote Catacomben van 21:00 tot 02:00, er zullen gratis hapjes en drankjes zijn en het beste deel, de toegang is helemaal GRATIS!!!

Dus kies wat mooie kleren uit en schrijf je in via onderstaande link, let op er is een limiet van 30 personen voor Humanities studenten dus wees er snel bij!

Aanmelden link= https://forms.gle/3PVQwH2ZXYAJW7vz9