Logo Sustainable Development Goals van de VN

De SDG-Challenge is op zoek naar jou!

Beste studenten,

Dit jaar kunnen studenten van het Humanities Honours Programme voor het eerst deelnemen aan de SDG-Challenge! In deze challenge werk je in een multidisciplinair team van studenten aan een concrete, levensechte duurzaamheidsuitdaging voor toonaangevende partners. De challenge stimuleert creativiteit, ondernemerschap en samenwerking en maakt gebruik van technologie en sociale innovatie. Gedurende twee maanden leer je praktische vaardigheden om duurzaamheidsuitdagingen aan te pakken en als team de deelnemende organisaties te voorzien van innovatieve oplossingen voor hun uitdaging.

Deze uitdaging biedt je een unieke en laagdrempelige kans om je geesteswetenschappelijke kennis en vaardigheden in een praktische omgeving in te zetten door samen met studenten uit andere disciplines te werken aan het creëren van echte maatschappelijke impact. En als je van tevoren contact opneemt met je domeincoördinator, kan het meetellen voor je honours portfolio. Dus als dit je interesseert, ga dan naar SDG-Challenge om je voor de deadline van 15 september in te schrijven!

The 17 sustainable development goals poster