Echo: het nieuwe Ongehoord

Beste student van het HHP,
Misschien was je er al van op de hoogte, maar zo niet: het tijdschrift voor honours studenten heet voortaan niet meer “Ongehoord”, maar “Echo”. Sommige buitenlandse studenten dachten dat “Ongehoord” enkel Nederlandstalige inzendingen toestond. Dat is allesbehalve het geval; we zijn er voor de gehele honoursgemeenschap. Bovendien wilden we ook af van de gelijkenis met omroep Ongehoord Nederland.
De naam “Echo” werd ons getips door een honoursstudent. Het is een acroniem, dat staat voor “Essays Capturing Hidden Opinions”. Dit is meteen een toespeling op onze vorige naam, gezien “Hidden Opinions” vaak ongehoord zijn.
We zijn momenteel artikelen aan het verzamelen voor een gedrukte editie. Als je nog geschreven werk op de plank hebt liggen, stuur vooral in! Het kan een stuk zijn dat je voor een vak hebt geschreven, of iets dat je geschreven hebt uit interesse. Je kunt iets insturen op echojournal.nl/submit, of met een email naar echoeditor@sveureka.nl. Wees er snel bij als je deel wilt uitmaken van de eerste gedrukte editie van Echo!